Pristatymas ir grąžinimas
Prekių pristatymas
1.1. Pirkėjas, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, nurodytas el. parduotuvės puslapyje ir galiojantis prekių užsakymo pateikimo momentu. Prekių pristatymo mokestis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ir gali siekti iki 3,50 €, išskyrus atvejus, kai taikomas nemokamas pristatymas. Pristatymui į Kuršių Neriją taikomas papildomas mokestis.
1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.3. Prekes pristato pardavėjas arba pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
1.4. Pardavėjas pristato pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
1.5. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
1.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
1.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), kiekio neatitikimus, privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Pirkėjui nepatikrinus pakuotės, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), kiekio ir (ar) kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nenurodžius šių trūkumų, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista.
Prekių grąžinimas ir keitimas
2.1. Parduotos nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
2.2. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę (-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos, informuodamas pardavėją el. parduotuvėje pateiktais kontaktais, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Nekokybiškas prekes galima grąžinti, jei trūkumai nustatyti per produkto tinkamumo vartoti terminą.
2.3. Pirkėjui grąžinant/keičiant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
2.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2.3.2. prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
2.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (neatidaryta, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
2.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios pirkėjas ją gavo;
2.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
2.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko 2.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
2.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir / ar nekokybišką prekę, pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
2.7. Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi grąžinti pirkėjui už pirkėjo atsisakytas prekes sumokėtus pinigus į pirkėjo sąskaitą. Pardavėjas gali negrąžinti pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos pardavėjui.
2.8. Grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes, pirkėjui negrąžinamos jo sumokėtos pardavėjui prekių pristatymo išlaidos.
2.9. Grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes, prekių grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui.